Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080831308   Didàctica i avaluació de les matemàtiques
2019-2020   Assessorament. Educació Infantil-Primària
  
   16/1/2020 - 26/3/2020 (21 hores) de 17:00h a 19:30h
   ESC Josefina Ibáñez
   c. Esparreguera, 3 (Abrera) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
   Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 (1 sessió)
  
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Es volen introduir canvis metodològics per treballar la competència matemàtica des de infantil fins a tota la primària.
  
Objectius   - Ampliar el coneixement sobre la competència matemàtica.
- Fomentar i experimentar canvis a l'aula.
- Construir acords de centre en relació amb aquest tema i a la seva metodologia.
  
Continguts   - La noció de competència matemàtica
- La metodologia per desenvolupar-la
- Els processos
  
Formador/a   Joan Vila
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Aprofitament i transferència immediata d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa.
- Definició de línies de reball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/ogrupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-martorell@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   16/01/2020   1700   1930 
 Sessió 2   -   -   -   - 
 Sessió 3   -   -   -   - 
 Sessió 4   -   -   -   - 
 Sessió 5   -   -   -   - 
 Sessió 6   dijous   26/03/2020   -   - 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent